خانواده ی آرمانی

خانواده ایرانی..ارتباطات زناشویی..نکات خانه داری..عشق پایدار

خانواده ی آرمانی

خانواده ایرانی..ارتباطات زناشویی..نکات خانه داری..عشق پایدار

کی نامزدم برای اولین رابطه جنسی آمادگی دارد؟

| پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر


چگونه بفهمید نامزدتان می خواهد با شما رابطه جنسی داشته باشد؟

اگر برای یک مدت طولانی نامزد یا عقد کرده اید ( یا حتی کمتر)  و آماده اید که رابطه تان را صمیمی تر کنید باید بفهمید نامزدتان هم همین حس را دارد یا نه. هر چند ممکن است فکر کنید آسان ترین کار این است که از او بپرسید: “می خواهی با هم رابطه جنسی داشته باشیم ؟” اما ممکن است واکنشی از او ببینید که انتظارش را ندارید. در عوض، اگر واقعا می خواهید بدانید که نامزدتان میخواهد رابطه جنسی داشته باشد یا نه باید به رفتار ها و حرف هایش توجه کنید تا به نتیجه برسید. کافیست فقط این مراحل را دنبال کنید تا بتوانید رفتارهایش را تحلیل کنید.

به هر بهونه ای خودش رو می چسبونه به من!

اگر نامزدتان تمام مدت دستتان را میگیرد یا میخواهد بازوانتان را دور کمرش بی اندازید,اگر رفتار های جنسی بیشتری از او میبینید مانند لمس کردن قسمت های مردانه بدنتان  یا قرار دادن خود در آغوش شما با حالتی فراتر از همیشه و یا چسباندن بیشتر خودش به شما در هنگام رقص .این ها علامت هایی است که دارد به شما می گوید من چیز بیشتری از این رابطه می خواهم.

کی نامزدم برای اولین رابطه جنسی آمادگی دارد چگونه بفهمید نامزدتان می خواهد با شما رابطه جنسی داشته باشد رابطه سکسی اول سکس با دوست دختر رابطه جنسی با دوست دختر آمادگی برای اولین سکس

اگر سعی میکند خود را بیشتر از لحاظ فیزیکی به شما نزدیک کند دارد به شما علامت های خوبی می دهد

رفتارهایش در اتاق خواب تغییر کرده

اگر تا به حال همدیگر را فرانسوی نبوسیدید پس بعید است که نامزدتان بخواهد با شما رابطه جنسی داشته باشد. اما اگر از این عشق بازی ها را با هم کرده اید و یا رابطه جنسی دهانی با هم دارید پس به احتمال زیاد (هر چند تضمین شده نیست ) او برای قدم بعدی آماده است.

فقط به خاطر اینکه نامزدتان با شما رابطه جنسی دهانی دارد به این معنا نیست که او  برای رابطه جنسی آماده است. برخی از دختران می خواهند رابطه جنسی دهانی داشته باشند تا برای رابطه جنسی آماده شوند، بعضی دختر ها اول می خواهند رابطه جنسی داشته باشند تا بعد برای رابطه دهانی آماده شوند و بعضی دخترها اصلا از رابطه دهانی خوششان نمی آید.به هر حال دخترها با هم متفاوت اند.

  اگر برای ساعت ها هم را می بوسید و نامزدتان کار دیگری انجام نمیدهد احتمالا میخواهد شما حرکت بعدی را انجام دهید .البته ممکن است او واقعا آمادگی رابطه جنسی را نداشته باشد. اگر هر زمان که به سینه یا قسمت های زنانه اش دست می زنید شما را هل میدهد پس قطعا آماده نیست.

نامزدم دوست داره با هم تنها باشیم

ببینید اگر او می خواهد زمان زیادی را با شما تنها باشد مثلا   به طور ناگهانی متوجه می شوید دوستان نامزدتان دیگر دور و برتان نیستند و یا از شما میخواهد که بیشتر در خانه و یا اتاق خواب تنها باشید ، پس این احتمال وجود دارد که او می خواهد رابطه تان را صمیمی تر کنید. به بیان دیگر اگر او برای رابطه جنسی آماده نباشد به احتمال زیاد  از هر گونه موقعیت های که باعث شود  به طور کامل با او تنها شوید فرار می کند. 

کی نامزدم برای اولین رابطه جنسی آمادگی دارد چگونه بفهمید نامزدتان می خواهد با شما رابطه جنسی داشته باشد رابطه سکسی اول سکس با دوست دختر رابطه جنسی با دوست دختر آمادگی برای اولین سکس

اگر دوست دارد بیشتر با هم تنها باشید احتمالا آمادگی لازم برای رابطه جنسی را دارد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی