خانواده ی آرمانی

خانواده ایرانی..ارتباطات زناشویی..نکات خانه داری..عشق پایدار

خانواده ی آرمانی

خانواده ایرانی..ارتباطات زناشویی..نکات خانه داری..عشق پایدار


پس از تهیه مواد اولیه سالم و تازه، انتخاب ظروف مناسب و مورد تایید برای پخت و پز می تواند روند تغذیه سالم را تا حد قابل توجهی بهبود ببخشد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در طول زمان ظروف مختلف و متنوعی برای پخت و پز استفاه شده است، ظروف سنگی، پلاستیک، مسی، چدن، فلزی و ... که هر کدام در دوره ای خوش درخشیده و بازار مصرف کننده ها را از آن خود کرده اند. در این بین مصرف کننده بنا بر سلیقه و تجربه خود به مرور نوعی از ظروف را انتخاب و بطور مداوم مورد استفاده قرار می دهد.

انتخاب ظرف مناسب برا پخت و پز تاثیر بسزایی در سلامت جسم و روح افراد خانواده دارد. به گفته کارشناسان برخی از ظروف با آزاد سازی ترکیبات متفاوتی که بر اثر رنگ، لعاب و یا جنس آنها در هنگام پخت و پز ایجاد می شود می توانند برخی عناصر و ترکیبات مضر یا مفید را به غذای پخته شده اضافه کرده و در هنگام مصرف وارد بدن انسان کنند.

با آگاهی از معایب و محاسن هر کدام از این ظروف می توانید انتخابی آگاهانه و صحیح برای تمامی اعضای خانواده خود انجام داده و روند سلامت خانواده خود را بهبود بخشید.


بهترین ظروف برای پخت و پز کدامند؟ + اینفوگرافی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی